5 ابزار امنیتی که برای محافظت از خانه خود نیاز دارید
نوشته شده توسط : میثم اکبری

تمرکز روی امنیت جسمی خانه شما آسان است - قفل های خوب ، سیستم زنگ دار - اما باید به این نکته توجه داشته باشید که آیا خانه شما از نظر دیجیتالی نیز ایمن است یا نه ، به خصوص اگر شما دارای دستگاه های اینترنت اشیاء باشید. در اینجا پنج ابزار وجود دارد که می توانند تلاش شما برای ایجاد آرامش را بسیار ساده تر و راحت تر انجام دهند:

1. سیستم دوربین امنیتی مدار بسته بیسیم Zmodo Pivot 1080p

راه اندازی یک دوربین امنیتی نیازی به درد ندارد. Zmodo Pivot 1080p یکی از بهترین دوربین های موجود در بازار است زیرا همه کارها را برای شما انجام می دهد: این دستگاه به عنوان قطب اصلی برای دستگاه های هوشمند عمل می کند و در هر مکانی که حس حرکت کند می چرخد. حتی از طریق بلندگو بلوتوث داخلی صدا صوتی دو طرفه را ارائه می دهد. دوربین 1080p با زاویه دید گسترده آن ، همه چیز را ضبط می کند ، و می تواند 16 گیگابایت فیلم امنیتی را ذخیره کند.

هم اکنون آن را بخرید: به طور معمول 99.99 دلار ، Zmodo Pivot 1080p با 25٪ تخفیف یا 74.99 دلار در فروش است.

2. قفل هوشمند اثر انگشت و صفحه لمسی بلوتوث Ultraloq UL3

همه ما خود را از قبل قفل کرده ایم - این یک کابوس کامل است ، به خصوص اگر تنها زندگی می کنید - و هیچ کس نمی خواهد بیش از 75 دلار به یک قفل در پایان یک روز طولانی چنگال دهد. برای جلوگیری از این امر ، این قفل هوشمند اثر انگشت و صفحه لمسی را بگیرید. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که در یک کد 4-8 رقمی پانچ کنید یا اثر انگشت خود را اسکن کنید تا در کمتر از نیم ثانیه دری را باز کنید. این یک روش ساده برای محافظت از خانه یا محل کار خود در برابر سارقین - و از خودتان است.

هم اکنون آن را بخرید: به طور معمول 319.99 دلار ، Ultraloq UL3 با قیمت 168.99 دلار در بازار است. تقریباً نصف است.

3. بی نهایت نامحدود VPN: برنامه طول عمر

شما واقعاً باید یک شبکه خصوصی مجازی داشته باشید ، اما تعداد زیادی در بازار وجود دارد که انتخاب درست آن کار سختی است. VPN Unlimited برای اکثر افراد یک انتخاب عالی است زیرا محافظت از حریم خصوصی برجسته را ارائه می دهد و استفاده از آن آسان است. برنامه Infinity آنها به شما امکان می دهد از ده دستگاه استفاده کنید و با داشتن پهنای باند ترافیکی نامحدود ، دیگر نیازی به نگرانی درباره استفاده از داده ها نخواهید بود.

Hider 2 برای Mac
آیا پرونده های شخصی روی رایانه شما واقعا خصوصی هستند؟ (حساب نمی شود که آنها در پوشه ای با عنوان "پرونده های خصوصی" قرار داشته باشند)) اطمینان حاصل کنید که داده های مهم شما با ابزاری مانند Hider 2 برای Mac پنهان و رمزگذاری شده اند. با استفاده از این طاق داده ، هر پرونده ای که به طور خودکار پنهان می شوید ، رمزگذاری شده و رمز محافظت شده AES-256 می شود. این فوق العاده است برای ذخیره اسناد مانند اسکن گذرنامه و دیگر اشکال مهم شناسایی.

اکنون آن را بخرید: Hider 2 for Mac معمولاً 19.95 دلار است ، اما اکنون با قیمت 12.99 دلار در دسترس است.

5. CUJO AI Smart Internet Security Firewall + اشتراک رایگان

یک ایده جالب برای اتصال همه وسایل شما به اینترنت وجود دارد - یک دستگاه قهوه ساز هوشمند؟ مطمئن. توستر هوشمند؟ چرا که نه. اما در حالی که راحتی مناسب است ، داشتن دستگاه های محافظت نشده می تواند منجر به آسیب پذیری شود. شما نمی خواهید کسی قهوه خانه خود را هک کند و خدای ناکرده ، اسپرسو خود را برای دفع ناخوشایند تعویض کنید ، آیا؟ (یا بدتر از این ، هویت خود را با استفاده از اطلاعات ذخیره شده در دستگاه سرقت کنید.) به همین دلیل به CUJO نیاز دارید ، ابزاری که تمام دستگاههای متصل به شبکه شما را ایمن کند.

اکنون آن را بخرید: معمولاً 249 دلار ، CUJO با قیمت 224.99 دلار در حال فروش است.

Scouted در اینجا قرار دارد تا محصولاتی را که ممکن است دوست دارید به سطح بیندازید. لطفاً توجه داشته باشید که اگر چیزی را در یکی از پستهای ما مشاهده کردید ، ممکن است Daily Beast بخشی از فروش را جمع کند.

منبع:https://www.thedailybeast.com/the-difference-between-a-moisturizer-and-serum?ref=scroll

 

مطالب مرتبط: امنیت درب ضد سرقت





:: موضوعات مرتبط: امنیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 951
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: